اس ام اس هاي روز
سوی دیار عاشقان♥
23 / 3 / 1391برچسب:, :: 20:20 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

 

خدایا

از  این به بعد به مخلوقاتت یک مترجم ضمیمه کن...

این جا هیچ کس هیچ کس را نمی فهمد!!

روزائی که "تــو" توشون نیستی ٬

حیفم میآد زندگیشون کنم ...

آن روزهــــــا

تـــــــــو و بوســــــــه های داغ

این روزهــــا

مـــن و داغ بوســــــــه ها ...

تمـــــــامـــ مے شــومــ شبـــے . . .

فکـــرشــ را بکن !

یکــــ روز مــی آیـــے و مےبـــیـــنـــے

نه من هستــــم . . . نه این کلمــــات . . .

آدم ها وقتــی از هـم دور مـی شـونـد

کـه دارنـد بـه کـس دیـگـری نـزدیـک مـی شـونـد...

در زندگی برای هر آدمی

از یک روز؛ از یک جا؛ از یک نفر بعد، دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست،

نه روزها، نه رنگ ها، نه خیابان ها...

هلو كه نيستي

شبيه ليموشيرينی

شيريني‌ات بي دوام و تلخي‌ات مدوام است...

کاش می دانستیم روزگاری که به هم نزدیکیم چه بهایی دارد ؟

و چرا مرغ مهاجر به هنگام سفر می گرید ؟

به هیچ روزی پس ات نمی دهم...

به هیچ ساعتی...

به هیچ دقیقه ای...

به هیچ هیچی...

سخت چشبیده ام تمامت را...

ســــرد خواهد شد

روزها، بی آغوش ِ من

بَر تن کن ...

دروغ هایی را که بافــتی...!

مدتيست فكرم درد مي كند...

دكتر ها مي گويند:

توده اي از حرف هاي ناگفته در سر دارم...

آرامش پیدا می کنم

میان دوستت دارم هایی که از چشمانت

به سمت قلبم سرازیر می شود...

منو نمی خواست !

بتی كه از من ساخته بود رو می خواست...

واسه همین

هر وقت <خودم> بودم...

دعوا داشتیم!

برای با او و اوها بودن چه بی طاقتی...

اول من را تمام کن!!

دیگر هیچ کس برای من "او" نمی شود...

حتی خودش!!!

این روز ها دنیا به کام کسانیست

که حِسّ چشایی ِشان را از دست داده اند !

گاهی حرف نزدن

از نداشتن حرف نیست

از داشتن حرفِ زیاد است !

پس وقتی می بینی سکوت کردم صحبت نکنی سنگین تری!

قهوه , همان قهوه بود ..

تنها بوسه های من , قهوه ات را " قند پهلو " کرده بود !..

و تــو...

بی رحمانه طعم قهوه را تحسین کردی !..

که ...

مارک قهوه چیست...!!

در کار عشق ما همیشه اما بود

بی جانی ریشه از ساقه پیدا بود

آن شب که گفتی باورم کن با تو می مانم

دلواپسی های من از صبح فردا بود

آن شب که گفتی با تو هستم تا که دنیا هست

باور نکردم گرچه این جمله زیبا بود

در عمق دریا هرگز یک قطره پیدا نیست

پایان عشق ما پایان دنیا نیست

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب